Faq 1

Hoe kan ik betalen?

iDeal Vooruitbetalen via bankoverboeking Betaling bij aflevering (verzending onder rembours) Pinnen of contante betaling bij afhalen op onze Winkel.

Annuleren van webshopbestelling?

Indien uw bestelling nog niet verwerkt en verstuurd is, dan kunt u deze annuleren (via email of telefonisch). Indien u de bestelling al ontvangen heeft, dan kan de bestelling geretourneerd worden. Voor meer informatie kunt u onze retour – en klachtenpagina raadplegen.

Waarom een FAQ?

Google houdt van FAQ-secties Google houdt van FAQ-secties op websites: het is dus goed voor SEO! Een FAQ-sectie met transparante en concrete antwoorden wekt vertrouwen op bij je klanten. Een FAQ-sectie is een eenvoudige manier om jezelf als autoriteit neer te zetten en jezelf te onderscheiden van je concurrenten. Het is efficiënt: je ontzorgt je […]

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen? Selecteer de producten die u wilt bestellen, zodat deze in de winkelwagen staan. Ga naar de winkelwagen en controleer uw bestelling Selecteer de verzendmethode Daarna kunt u doorgaan naar de betaalmethode U dient zich te registreren als klant Bevestig uw bestelling door t eklilkken op ” ga  verder naar […]

Wat zijn de verzendkosten?

Op de winkelwagen pagina staan alle verzendkosten vermeld. Verzending pakket binnen Nederland: €6,95 Gratis verzending Nederland bij besteding van 50 euro Verzending boek Nederland (brievenbuspost, niet traceerbaar): €4,00 Afhalen: geen kosten Verzending Sanctiam stickers (brievenbuspost): geen kosten. Let op: bij bestelling van alleen stickers! Verzending onder rembours  € 15,00 aan rembourskosten, naast de standaard verzendkosten […]

Wat is de levertijd?

* In principe worden verzendingen binnen 1 werkdag geleverd door PostNL. Wij streven ernaar elke bestelling zo snel mogelijk te versturen. Producten uit onze voorraad worden, bij bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16.00 uur, dezelfde dag nog verstuurd. Het kan zijn dat het bestelde product speciaal voor jou op maat gemaakt wordt. Hierdoor […]

Kan ik producten terugsturen en krijg ik dan mijn geld terug?

Hoe kan ik retourneren? U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product, dat u via onze webshop heeft besteld, te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. […]

We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door op deze website te browsen, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Product added!
The product is already in the wishlist!
Removed from Wishlist