- All
- Faq 1
- Faq 2
- Faq 3
- iDeal
- Vooruitbetalen via bankoverboeking
- Betaling bij aflevering (verzending onder rembours)
- Pinnen of contante betaling bij afhalen op onze Winkel.
Indien uw bestelling nog niet verwerkt en verstuurd is, dan kunt u deze annuleren (via email of telefonisch). Indien u de bestelling al ontvangen heeft, dan kan de bestelling geretourneerd worden. Voor meer informatie kunt u onze retour – en klachtenpagina raadplegen.
Google houdt van FAQ-secties
- Google houdt van FAQ-secties op websites: het is dus goed voor SEO!
- Een FAQ-sectie met transparante en concrete antwoorden wekt vertrouwen op bij je klanten.
- Een FAQ-sectie is een eenvoudige manier om jezelf als autoriteit neer te zetten en jezelf te onderscheiden van je concurrenten.
- Het is efficiënt: je ontzorgt je klanten en je bespaart tegelijkertijd tijd omdat er minder telefoontjes en e-mails met steeds dezelfde vragen binnenkomen.
- En niet te vergeten: bezoekers houden van waardevolle informatie en feitjes; ze zullen het waarderen dat je niet alleen probeert te verkopen, maar iets extra’s biedt waar ze van kunnen leren.
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
- Selecteer de producten die u wilt bestellen, zodat deze in de winkelwagen staan.
- Ga naar de winkelwagen en controleer uw bestelling
- Selecteer de verzendmethode
- Daarna kunt u doorgaan naar de betaalmethode
- U dient zich te registreren als klant
- Bevestig uw bestelling door t eklilkken op ” ga verder naar iDeal” of ” bestelling plaatsen”
Op de winkelwagen pagina staan alle verzendkosten vermeld.
- Verzending pakket binnen Nederland: €6,95
- Gratis verzending Nederland bij besteding van 50 euro
- Verzending boek Nederland (brievenbuspost, niet traceerbaar): €4,00
- Afhalen: geen kosten
- Verzending Sanctiam stickers (brievenbuspost): geen kosten. Let op: bij bestelling van alleen stickers!
- Verzending onder rembours € 15,00 aan rembourskosten, naast de standaard verzendkosten die berekend worden voor uw bestelling.
* In principe worden verzendingen binnen 1 werkdag geleverd door PostNL.
Wij streven ernaar elke bestelling zo snel mogelijk te versturen. Producten uit onze voorraad worden, bij bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16.00 uur, dezelfde dag nog verstuurd. Het kan zijn dat het bestelde product speciaal voor jou op maat gemaakt wordt. Hierdoor wordt de bestelling binnen enkele dagen geleverd. Bij elk product geven wij de verwachte levertijd aan.
Vraagen over het producten ?
Alle vragen over deze webshop en onze producten kun je naar ons mailen. Tijdens Winkeluren (ma-vrij 10.00-18.00u) kun je ook bellen met tel. +31 (0)683227495
Hoe kan ik retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product, dat u via onze webshop heeft besteld, te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
- iDeal
- Vooruitbetalen via bankoverboeking
- Betaling bij aflevering (verzending onder rembours)
- Pinnen of contante betaling bij afhalen op onze Winkel.
Indien uw bestelling nog niet verwerkt en verstuurd is, dan kunt u deze annuleren (via email of telefonisch). Indien u de bestelling al ontvangen heeft, dan kan de bestelling geretourneerd worden. Voor meer informatie kunt u onze retour – en klachtenpagina raadplegen.
Google houdt van FAQ-secties
- Google houdt van FAQ-secties op websites: het is dus goed voor SEO!
- Een FAQ-sectie met transparante en concrete antwoorden wekt vertrouwen op bij je klanten.
- Een FAQ-sectie is een eenvoudige manier om jezelf als autoriteit neer te zetten en jezelf te onderscheiden van je concurrenten.
- Het is efficiënt: je ontzorgt je klanten en je bespaart tegelijkertijd tijd omdat er minder telefoontjes en e-mails met steeds dezelfde vragen binnenkomen.
- En niet te vergeten: bezoekers houden van waardevolle informatie en feitjes; ze zullen het waarderen dat je niet alleen probeert te verkopen, maar iets extra’s biedt waar ze van kunnen leren.
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
- Selecteer de producten die u wilt bestellen, zodat deze in de winkelwagen staan.
- Ga naar de winkelwagen en controleer uw bestelling
- Selecteer de verzendmethode
- Daarna kunt u doorgaan naar de betaalmethode
- U dient zich te registreren als klant
- Bevestig uw bestelling door t eklilkken op ” ga verder naar iDeal” of ” bestelling plaatsen”
Op de winkelwagen pagina staan alle verzendkosten vermeld.
- Verzending pakket binnen Nederland: €6,95
- Gratis verzending Nederland bij besteding van 50 euro
- Verzending boek Nederland (brievenbuspost, niet traceerbaar): €4,00
- Afhalen: geen kosten
- Verzending Sanctiam stickers (brievenbuspost): geen kosten. Let op: bij bestelling van alleen stickers!
- Verzending onder rembours € 15,00 aan rembourskosten, naast de standaard verzendkosten die berekend worden voor uw bestelling.
* In principe worden verzendingen binnen 1 werkdag geleverd door PostNL.
Wij streven ernaar elke bestelling zo snel mogelijk te versturen. Producten uit onze voorraad worden, bij bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16.00 uur, dezelfde dag nog verstuurd. Het kan zijn dat het bestelde product speciaal voor jou op maat gemaakt wordt. Hierdoor wordt de bestelling binnen enkele dagen geleverd. Bij elk product geven wij de verwachte levertijd aan.
Vraagen over het producten ?
Alle vragen over deze webshop en onze producten kun je naar ons mailen. Tijdens Winkeluren (ma-vrij 10.00-18.00u) kun je ook bellen met tel. +31 (0)683227495
Hoe kan ik retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product, dat u via onze webshop heeft besteld, te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
- iDeal
- Vooruitbetalen via bankoverboeking
- Betaling bij aflevering (verzending onder rembours)
- Pinnen of contante betaling bij afhalen op onze Winkel.
Indien uw bestelling nog niet verwerkt en verstuurd is, dan kunt u deze annuleren (via email of telefonisch). Indien u de bestelling al ontvangen heeft, dan kan de bestelling geretourneerd worden. Voor meer informatie kunt u onze retour – en klachtenpagina raadplegen.
Google houdt van FAQ-secties
- Google houdt van FAQ-secties op websites: het is dus goed voor SEO!
- Een FAQ-sectie met transparante en concrete antwoorden wekt vertrouwen op bij je klanten.
- Een FAQ-sectie is een eenvoudige manier om jezelf als autoriteit neer te zetten en jezelf te onderscheiden van je concurrenten.
- Het is efficiënt: je ontzorgt je klanten en je bespaart tegelijkertijd tijd omdat er minder telefoontjes en e-mails met steeds dezelfde vragen binnenkomen.
- En niet te vergeten: bezoekers houden van waardevolle informatie en feitjes; ze zullen het waarderen dat je niet alleen probeert te verkopen, maar iets extra’s biedt waar ze van kunnen leren.
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
- Selecteer de producten die u wilt bestellen, zodat deze in de winkelwagen staan.
- Ga naar de winkelwagen en controleer uw bestelling
- Selecteer de verzendmethode
- Daarna kunt u doorgaan naar de betaalmethode
- U dient zich te registreren als klant
- Bevestig uw bestelling door t eklilkken op ” ga verder naar iDeal” of ” bestelling plaatsen”
Op de winkelwagen pagina staan alle verzendkosten vermeld.
- Verzending pakket binnen Nederland: €6,95
- Gratis verzending Nederland bij besteding van 50 euro
- Verzending boek Nederland (brievenbuspost, niet traceerbaar): €4,00
- Afhalen: geen kosten
- Verzending Sanctiam stickers (brievenbuspost): geen kosten. Let op: bij bestelling van alleen stickers!
- Verzending onder rembours € 15,00 aan rembourskosten, naast de standaard verzendkosten die berekend worden voor uw bestelling.
* In principe worden verzendingen binnen 1 werkdag geleverd door PostNL.
Wij streven ernaar elke bestelling zo snel mogelijk te versturen. Producten uit onze voorraad worden, bij bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16.00 uur, dezelfde dag nog verstuurd. Het kan zijn dat het bestelde product speciaal voor jou op maat gemaakt wordt. Hierdoor wordt de bestelling binnen enkele dagen geleverd. Bij elk product geven wij de verwachte levertijd aan.
Vraagen over het producten ?
Alle vragen over deze webshop en onze producten kun je naar ons mailen. Tijdens Winkeluren (ma-vrij 10.00-18.00u) kun je ook bellen met tel. +31 (0)683227495
Hoe kan ik retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product, dat u via onze webshop heeft besteld, te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
- iDeal
- Vooruitbetalen via bankoverboeking
- Betaling bij aflevering (verzending onder rembours)
- Pinnen of contante betaling bij afhalen op onze Winkel.
Indien uw bestelling nog niet verwerkt en verstuurd is, dan kunt u deze annuleren (via email of telefonisch). Indien u de bestelling al ontvangen heeft, dan kan de bestelling geretourneerd worden. Voor meer informatie kunt u onze retour – en klachtenpagina raadplegen.
Google houdt van FAQ-secties
- Google houdt van FAQ-secties op websites: het is dus goed voor SEO!
- Een FAQ-sectie met transparante en concrete antwoorden wekt vertrouwen op bij je klanten.
- Een FAQ-sectie is een eenvoudige manier om jezelf als autoriteit neer te zetten en jezelf te onderscheiden van je concurrenten.
- Het is efficiënt: je ontzorgt je klanten en je bespaart tegelijkertijd tijd omdat er minder telefoontjes en e-mails met steeds dezelfde vragen binnenkomen.
- En niet te vergeten: bezoekers houden van waardevolle informatie en feitjes; ze zullen het waarderen dat je niet alleen probeert te verkopen, maar iets extra’s biedt waar ze van kunnen leren.
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
- Selecteer de producten die u wilt bestellen, zodat deze in de winkelwagen staan.
- Ga naar de winkelwagen en controleer uw bestelling
- Selecteer de verzendmethode
- Daarna kunt u doorgaan naar de betaalmethode
- U dient zich te registreren als klant
- Bevestig uw bestelling door t eklilkken op ” ga verder naar iDeal” of ” bestelling plaatsen”
Op de winkelwagen pagina staan alle verzendkosten vermeld.
- Verzending pakket binnen Nederland: €6,95
- Gratis verzending Nederland bij besteding van 50 euro
- Verzending boek Nederland (brievenbuspost, niet traceerbaar): €4,00
- Afhalen: geen kosten
- Verzending Sanctiam stickers (brievenbuspost): geen kosten. Let op: bij bestelling van alleen stickers!
- Verzending onder rembours € 15,00 aan rembourskosten, naast de standaard verzendkosten die berekend worden voor uw bestelling.
* In principe worden verzendingen binnen 1 werkdag geleverd door PostNL.
Wij streven ernaar elke bestelling zo snel mogelijk te versturen. Producten uit onze voorraad worden, bij bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16.00 uur, dezelfde dag nog verstuurd. Het kan zijn dat het bestelde product speciaal voor jou op maat gemaakt wordt. Hierdoor wordt de bestelling binnen enkele dagen geleverd. Bij elk product geven wij de verwachte levertijd aan.
Vraagen over het producten ?
Alle vragen over deze webshop en onze producten kun je naar ons mailen. Tijdens Winkeluren (ma-vrij 10.00-18.00u) kun je ook bellen met tel. +31 (0)683227495
Hoe kan ik retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product, dat u via onze webshop heeft besteld, te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.